Campania Mierea romaneasca



Spot publicitar video difuzat de TVR
Spot publicitar audio

 

Campania “Mierea romaneasca” reprezinta un proiect publicitar non-comercial initiat si realizat de Asociatia Crescatorilor de Albine din Romania, privind constientizarea calitatilor mierii de albine pentru buna functionare a organismului uman, calitati recunoscute de milenii si dovedite stiintific prin numeroase studii efectuate in ultima vreme.
Consideram ca implicarea intr-un asemenea proiect publicitar este de natura a aduce doar beneficii sanatatii omului, consumul de miere constant contribuind la completarea dietei zilnice cu  elemente nutritive valoroase pentru organismul uman.
Indirect, proiectul contribuie la dezvoltarea apiculturii – sector atat de important pentru economia nationala atat prin productia apicola, dar mai ales prin cresterea productiei agricole in medie cu 1/3 in urma polenizarii culturilor agricole entomofile si nu in ultimul rand prin mentinerea biodiversitatii si ecosistemelor in general prin polenizarea entomoflorei spontane, avand astfel un rol economic si ecologic semnificativ.
Asociatia Crescatorilor de Albine din Romania, membra a APIMONDIA  –for international ce sprijina apicultorii si asociatiile apicole la nivel international,  inca de la infiintarea sa din 1958 si pana in prezent are in vedere promovarea continua, prin diverse actiuni proprii, consumul de miere si alte produse apicole si dezvoltarea domeniului apicol la nivel national.
Proiectul publicitar a fost adus la cunostinta Consiliului National al Audiovizualului, care si-a manifestat dorinta de a sprijini efortul Asociatiei Crescatorilor de Albine din Romania de a populariza cat mai mult consumul de miere la nivel national, prin difuzarea unui spot publicitar, in regim de campanie non-comerciala ca mesaj de interes public, pe posturile de radio si televiziune nationale, articol 141, litera b, din Decizia nr. 220 din 24 februarie 2011 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual, cu acordul difuzorilor in baza art 6, alin(1) al Legii audiovizualului.
Pentru derularea acestei campanii s-a obtinut si avizul Ministerul Sanatatii privind mesajul transmis conform adresei anexate.

Mentionam ca mierea romaneasca este recunoscuta pentru calitatile ei si diversitatea sortimentala, obtinand de-a lungul timpului numeroase medalii in competitii internationale, in special in competitiile organizate cu ocazia congresului Apimondia, cele mai recente fiind cele din 2009 -Montpellier, Franta si  2011 -Buenos Aires, Argentina.

 

Pentru sprijinirea acestei campanii facem un apel catre toti cei care au posibilitatea sa promoveze spotul publicitar pe diverse canale media, rugandu-i sa ne contacteze la tel 021.233.40.17, sediul A.C.A. Romania, Blv Ficusului 42, sector 1, Bucuresti.

Multumim Televiziunii Romane care a promovat proiectul in perioada octombrie-decembrie 2011 pe posturile TVR 3 si TVR Info si in perioada aprilie-iunie 2012 pe posturile TVR2, TVR3 si TVR Info.

 

Adresa C.N.A catre A.C.A. Romania.
Adresa A.C.A. catre Ministerul Sanatatii
Adresa Ministerul Sanatatii catre A.C.A. Romania

 

Producator general: Asociatia Crescatorilor de Albine din Romania
cu sprijinul ARTE7 PRODUCTION - TEAM
Muzica originala compusa de Liviu Elekes
Director de fotografie - Vladimir Bulat
3D Creation - Cristian Grosu
Producator executiv - Iulian Condea
Director de film - Eugen Boteanu


Mierea –documentatie stiintifica:
1. Extras din cartea APITERAPIA sau CUM SA FOLOSIM PRODUSELE STUPULUI
2. MIEREA PENTRU NUTRITIE SI SANATATE